Vraag & antwoord
Hieronder tref je een aantal vragen aan. Mocht jouw antwoord er niet bij zitten, neem dan contact op met de klantenservice.
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
De klantenservice is te bereiken via Whatsapp of telefonisch op 06-49551205 of via de mail: info@lovedbyme.nl.
Verder ben ik te bereiken via Facebook messenger en instagram. Ik zal de vragen binnen 48 uur beantwoorden. Ik heb ook contactformulieren op de website staan, waar je een bericht kunt achterlaten.
Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
Het pakketje zal zo snel mogelijk verzonden worden, Ga echter uit van een levertijd van 1 week, dan zit je altijd goed. Artikelen die speciaal voor jou gemaakt worden of besteld worden, zullen ongeveer die levertijd nodig hebben. Mocht het iets langer duren, zul je bericht van mij ontvangen.
Wat is een PRE-ORDER?
Een pre-order artikel houdt in dat ik het artikel besteld heb bij de leverancier. Deze hoeveelheid wordt online gezet met de pre-order datum erbij. Deze datum geeft aan wanneer ik het artikel van de leverancier binnen verwacht te krijgen. Wanneer het artikel bij mij binnen is, wordt jouw pakketje zo snel mogelijk verzonden.
Wat is de status van mijn pakketje /bestelling?
De status van jouw pakketje / bestelling kun je in jouw account en via de track en trace code nakijken. De track en trace code ontvang jij zodra je pakketje bij mij verzonden is.
Moet ik betalen voor het retourneren van mijn pakketje?
Ja, het retourneren van het pakketje is op eigen kosten. Meer info vind je onder het kopje
Kan ik verschillende bestellingen in 1 keer retourneren?
Nee, dit gaat niet wegens administratieve redenen. Per bestelling dien je het pakket apart te verzenden. Indien dit niet gebeurd, loop je het risico dat het niet juist verwerkt word. Om die reden kan ik ook geen artikelen toevoegen aan de bestellingen.
Mag ik een artikel omruilen?
Mocht je bestelling nog niet verzonden zijn, dan kun je contact met mij opnemen, zodat ik kan kijken of ik het artikel alsnog kan omruilen.
Kan ik mijn pakketje ook retourneren zonder te betalen?
Nee, dit is niet mogelijk. Je pakketje zal dan verkeerd verwerkt worden, waardoor het langer duurt om dit uit te zoeken. Tevens zal ik dan de kosten van het retour sturen, alsnog in rekening moeten brengen of verrekenen met het retour te storten bedrag.
Hoe verloopt de verwerking van mijn retourpakketje?
Wanneer jij jouw pakketje naar mij retour stuurt, krijg je binnen 5 dagen na ontvangst per mail een bevestiging. Wanneer je deze mail ontvangen hebt, wordt het bedrag binnen 14 dagen terug gestort op het bij mij bekende rekeningnummer. Je kunt de status van je retourpakketje ook d.m.v. een track en trace code in de gaten houden.
Mocht je via de track en trace code kunnen zien dat je pakketje is aangekomen en na 5 dagen nog niet verwerkt, neem dan even contact op met de klantenservice.
Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
Na het plaatsen van jouw bestelling is het niet meer mogelijk dit online te wijzigen of annuleren, wel heb je het recht het pakket bij aflevering te weigeren en dit retour afzender te sturen.
Mijn maat is niet meer beschikbaar, wat nu?
Wanneer de gewenste maat niet meer bij het item staat, of je deze niet kunt toevoegen aan jouw winkelmandje, is de maat helaas uitverkocht. Stuur mij dan even een email, zodat ik alsnog voor jou kan nakijken of ik hem in de juiste maat kan bestellen.
Stuur mij dan een bericht, met de volgende gegevens: Jouw naam, email en eventueel telefoonnummer. Het gewenst artikel, (naam, model en eventueel met foto), welke maat je graag zou willen ontvangen en de kleur. Ik zal jou dan binnen 7 dagen laten weten of ik het artikel alsnog kan bestellen voor jou.
Voor eventuele andere vragen, neem gerust contact op.